§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Z...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Powrót...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Jak...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „BLOG...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Wakacyjne...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Kiedy...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Wasze...
§1 Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Przetestuj...
§1Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Konkurs! Dobre nawyki – sekretne triki polskich mam” (zwanego dalej Konkursem).
§1 Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu za pomocą głosowania sms na najciekawszą rodzinną, wakacyjną przygodę.§2 Organizatorem konkursu jest spółka Stampen Media Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Olsztynie,...
Wyobraźmy sobie taką sytuację: otwieramy skrzynkę mailową. Pośród różnych, mniej lub bardziej potrzebnych wiadomości znajdujemy maila od dawno niewidzianej koleżanki. Kiedy go otwieramy, okazuje się, że dostaliśmy wirtualną karteczkę. Oglądamy zatem przez minutę animację, czytamy...
Regulamin konkursu„Blog miesiąca”
1. Konkurs organizowany jest przez Stampen Media Poland Sp. z o.o. Adres firmy: ul Tracka 5, 10-364 Olsztyn.2. Data rozpoczęcia konkursu: 13.08.2009: - do 15.09.2009 -przyjmowanie zgłoszeń (zdjęć do konkursu)3. Data zakończenia konkursu i wyłonienie zwycięzcy: 22.09.2009 4....
1. Konkurs organizowany jest przez Familie Media Sp. z o.o. Adres firmy: ul Tracka 5, 10-364 Olsztyn.2. Data rozpoczęcia konkursu: 30.04.2009: - do 13.05.2009 -przyjmowanie zgłoszeń (zdjęć do konkursu) - od 14.05.2009 do 30.05.2009 - głosowanie...
Liczymy do ilu się da :) 1896,Liczymy do ilu się da :) 1897,Liczymy do ilu się da :) 1898,Liczymy do ilu się da :) 1899,Liczymy do ilu się da :) 1900,Liczymy do ilu się da :) 1901,Liczymy do ilu się da :) 1902,Liczymy do ilu się da :) 1903,Liczymy...
Zaledwie 4 procent ciężarnych kobiet rodzi dokładnie co do dnia w wyliczonym terminie. Kobiety, które miały długie cykle miesięczne, na ogół rodzą po wyznaczonym terminie, natomiast te, które miały cykle krótsze niż 28 dni, nieco wcześniej. Nie panikujmy więc, gdy „wybije godzina zero”, a poród się...
Liczymy do ilu się da :) 1955- rok urodzenia mojego Taty,Liczymy do ilu się da :) 1956,Liczymy do ilu się da :) 1957,Liczymy do ilu się da :) 1958,Liczymy do ilu się da :) 1959,Liczymy do ilu się da :) 1960,Liczymy do ilu...
W czasie porodu w pierwszej jego fazie szyjka macicy powoli się skraca, a następnie rozwiera. Gdy szyjka osiąga 10 cm rozwarcia kończy się pierwszy okres porodu i następuje drugi, czyli etap skurczów partych, które wypychają dziecko na świat. Kryzys 7 centymetra następuje...
POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Nazwa Konkursu: Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Pierwsza książka dla Malucha” i dotyczy nagród rzeczowych. 2. Organizatorem Konkursu jest Ameet Sp. z o.o.; ul. Nowe Sady 6, 94-102 Łódź; NIP: 725-100-85-57 (zwany dalej Organizatorem). 3. Zasięg...
POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Nazwa Konkursu:Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Rozgrzewające patenty dla rodziny” i dotyczy nagród rzeczowych.2. Organizatorem Konkursu jest Aquaphor Poland sp. z o.o. ul. Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa, NIP: 7010165628 (zwany dalej Organizatorem).