Opublikowany przez: ULA 2011-05-11 13:16:51
§1
Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia konkursu „Dobra matka – czyli jaka?” (zwanego dalej Konkursem).
§2
Organizatorem Konkursu jest Komunikado PR z siedzibą w Warszawie, przy ul. Dobrodzieja 29A, NIP: 5211657739 (zwana dalej Organizatorem).
§3
1. Konkurs trwa od dnia 11.05.2011r. do dnia 26.05.2011r (godzina 10:00).
2. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w dniu 26.05.2011r.
§4
1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna posiadająca konto na portalu Familie.pl.
2. Osoby nie mające pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Konkursie pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego na uczestnictwo w Konkursie.
3. W konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora biorący udział w organizacji i przeprowadzaniu Konkursu ani członkowie ich rodzin (do II stopnia pokrewieństwa lub powinowactwa).
§5
1. Aby wziąć udział w konkursie, należy w komentarzu do artykułu na portalu Familie.pl zatytułowanego Dobra matka – czyli jaka? napisać odpowiedź na konkursowe pytanie, które brzmi: Dobra matka – czyli jaka?
2. Napisanie wyżej określonej wypowiedzi jest równoznaczne z wzięciem udziału w konkursie i akceptacją jego regulaminu.
§6
1. Nagrodzonych zostanie 5 osób wybranych przez redakcję portalu Familie.pl.
2. Zgodnie z regulaminem Familie.pl każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na Portalu. Zakładanie fikcyjnych kont i branie za ich pomocą udziału w konkursie będzie karane usunięciem z konkursu.
§7
1. Nagrodami w konkursie są książki pt. „Zła Matka” autorstwa Ayelet Waldman.
2. Nagroda nie podlega zamianie na inną ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.
3. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie Familie.pl 26 maja 2011 roku.
§8
Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie konta w Familie.pl oraz podanie prawdziwych danych osobowych: imienia, nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych osobowych albo niepodanie ich w ogóle powoduje wykluczenie z konkursu.
§9
1. Stampen Media Poland Sp. z o.o. informuje, że zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto uczestnikowi konkursu przysługuje prawo wglądu do danych oraz ich poprawiania.
2. Osoby biorące udział w konkursie zgadzają się, w przypadku wygrania nagrody, na opublikowanie imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania w tytułach prasowych oraz publikacjach internetowych wydawanych przez STAMPEN MEDIA POLAND sp. z o.o., EDYTOR Sp. z o.o. i WYDAWCA Olsztyn Sp. z o.o.
§10
Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.