Jestem studentką trzeciego roku pedagogiki przedszkolnej. Piszę pracę licencjacką na temat funkcjonowania dzieci autystycznych w przedszkolu i form terapii wykorzystywanych w celu poprawy ich życia i w związku z tym bardzo proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza.
Mój emeil kasiasobek@wp.pl
1.Jak dziecko autystyczne funkcjonuje w grupie z innymi dziećmi?
a)dobrze
b)źle
c)średnio
2.Jaki ma ono kontakt z innymi dziećmi?
a)dobry
b)zły
c)średni
3.Ile dzieci jest w grupie?
a) 2
b)od 3-5
c)5
4.Od czego zaczynają się poranne zajęcia?
a)przywitania się
b)gimnastyki
c)zabawy
5.Czy ma Pani osobę/by wspomagającą/ce, jeśli tak, to ile osób wchodzi w skład?
a)1
b)2
6.Skąd dowiedziała się Pani/Pan o autyzmie?
a) z książek
b) Internetu
c)ze studiów
7.Ile trwa Pani praca z takimi dziećmi?
a)2 godziny
b)3 godziny
c) 4 godziny
8.Jak często Pani spotyka się z dziećmi autystycznymi w przedszkolu?
a)raz w tygodniu
b)dwa razy w tygodniu
c)codziennie
9.Jakie formy terapii stosuje Pani/Pan w pracy?
a)muzykoterapia
b)metoda Weroniki Sherbone
c) metoda Marianny i Christhopera Knillów
d)metoda dogoterapii
e)metoda hipoterapii
f)metoda dobrego startu -M.Bogdanowicz
g)metoda seryjnych powtórzeń
h)metoda holdingu
10.Czy zna Pani/Pan fundacje pomagające dzieciom autystycznym. Jeśli tak, to proszę wpisac te, które Pani/Pan zna.
a)nie znam
b)znam
11.Czy uczęszcza Pani/Pan na warsztaty, szkolenia aby zgłębiać swoją wiedzę na temat autyzmu :
a)tak
b)nie
12.Czy czyta Pani/Pan lub korzysta z innych źródeł na temat dzieci autystycznych, jeśli tak to skąd bierze Pani/Pan materiały.
a)Internet
b)biblioteka
c)telewizja
d)inne np.:
Metryczka:
Płeć: kobieta/ mężczyzna
Matka/ opiekunka ojciec/ opiekun
Wiek:
Wykształcenie:
Wykonywany zawód: