Ania_29 (2011-10-23 10:35:05)
myosotis24 06 (2011-10-23 09:23:53)
My zawsze staramy się kupować sprzęty firm, które znamy i które mają u nas serwis gwarancyjny. Nie opłaca się odsyłać do sprzedawcy. Ty pokrywasz koszt a do tego tracisz wiele czasu. W autoryzowanym serwisie jest znacznie szybciej. Potrzebujesz paragonu oraz karty gwarancyjnej z pieczątką lub nalepką sklepu - to ważne. Powodzenia!
My nawet sprzęt kupiony w media markt oddajemy bezpośrednio do serwisów producenta - mają wtedy 14 dni roboczych na naprawę a media markt ma dodatkowe dni na wysyłkę.
Wczoraj właśnie z mężem na stronie Zelmera znaleźliśmy autoryzowany serwis gwarancyjny, który znajduje się w bloku obok :) Mamy paragon, mamy kartę gwarancyjną z pieczątką sklepu więc chyba załątwimy to w ten sposób.
Daj znać jak poszło. U nas jest kilka serwisów ale niektóre nie powinny nimi być. Kiedyś wchodzimy do budynku - kamienica jakby, ciemno, szaro, brzydko pachnie a do tego siedzi tam taki starszy pan, ma jakieś dziwne bardzo stare sprzęty i coś dłubie. Przeraziliśmy się. Choć w rezultacie on nie był zły. Z innym problemem musieliśmy pojechać do innego serwisu - nowoczesnego, bo ten starszy pan miał urlop. Młodzi w nowoczesnym nie wiedzieli jak się zabrać za naprawę i w rezultacie dostaliśmy nowe ale trwało to i trwało a u starszego pana jest od ręki. Jeszcze przy nas rozkręca sprzęt i orzeka czy naprawi i ile będzie potrzebował na to czasu czy odsyła na zwrot.
Jeśli chodzi o Zelmera to dowiedziałam się przy okazji, że Zelmer robi sprzęt w Polsce i w Chinach. Ten z Chin psuje się często i szybko za to robiony w Polsce działa latami. Jak poznać który model jest skąd? Nie pamiętam dokładnie ale świta mi, że w pełnej nazwie produktu nie może być litery Z (ta literka oznacza import z Chin).