Swego czasu już tu dyskutowaliśmy na ten temat ale niestety nie znalazłam tego wątku stąd - nowy... i zobaczymy czy faktycznie ta głośność reklam będzie mniejsza bo jak do tej pory to ja tego nie zauważyłam chociaż wcześniej też to zapowiadali i straszyli dużymi kwotami kar.
Od dziś koniec z denerwującymi reklamami w TVFot. jaylopez/sxc.hu
Dziś film obejrzysz w spokoju.
Ogromne zmiany w reklamach w polskich mediach.
Głośność reklam i telesprzedaży nie powinna przekraczać siły dźwięku audycji poprzedzających je, mierzonej na 20 sekund przed rozpoczęciem nadawania przekazu komercyjnego - informuje gazetaprawna.pl.
To zapis rozporządzenia, które weszło w życie o północy 6 sierpnia. Oznacza to koniec głośnych reklam w przerwach podczas filmu.
Zmiany objęły też wszelkie SMS-owe loterie. Od teraz informacja o koszcie SMS-a lub połączenia nie może "być mniej widoczna" niż numer konkursu - dodaje portal.
Nowe przepisy narzucają też wyraźniejsze oznaczanie reklam.
Sfora.biz