30 września 2009 13:14 | ID: 57997
30 września 2009 13:20 | ID: 57999
30 września 2009 13:36 | ID: 58009
30 września 2009 13:41 | ID: 58010
30 września 2009 13:43 | ID: 58011
30 września 2009 13:53 | ID: 58024
30 września 2009 13:59 | ID: 58028
Głównie telefonicznie. Ale musicie powiedzieć, żeby to odhaczyli, bo oni udają, że przyjęli reklamację, a nastepnym razem są zdziwieni. I powiem, że trzeba ostro z nimi. Bo strasznie olewają.
Dzięki za informację, nie mam właśnie tv4.
30 września 2009 14:28 | ID: 58042
Oj, ja to wojnę z nimi stoczyłam. Odłączyli mi interenet bo nie opłaciłam rachunku za 2006 rok ( 30zł ) którego de facto na oczy nawet nie widziałam. Przez tydzień konsultowałam się telefonicznie i za każdym razem inny konsultant mówił co innego, jak już się ostro wkurzyłam i zaczęłam zapisywać nazwiska swoich rozmówców dopiero zaczęli traktować mnie poważnie i załatwili sprawę. Internet włączono. Odwaliłam list reklamacyjny na dwie strony chyba - taka wściekła byłam. Kasę zwrócono, przepraszano... że niby takie sytuacje nigdy miejsca nie mają ( nam się tylko tak trafiło ).
Poza tym ta ich cyfra to jedno wielkie g... co pewien czas muszę wydzwaniać, żeby coś zrobili, bo się wiesza.Masakra. Nigdy więcej Multimedii.
30 września 2009 15:14 | ID: 58075
29 lipca 2017 11:36 | ID: 1390915
Wrrr - co i raz mam z nimi problem, przy ostatniej umowie o usługę TV wcisnęli pakiet cyfrowy Filmy i seriale i Dzieci a w nich nic ciekawego nie ma a dopłata to i owszem - razem dodatkowo trzeba zapłacić 14zł - no szok... Jak dostałam w czerwcu taką opłatę to od razu do nich napisałam, że z tych pakietów rezygnuję z dniem 1 lipca... Dostaję teraz fakturę i oczywiście opłata za te pakiety dalej widnieje... Ponownie napiałam do nich pisemko i wyślę wraz z kopiami poprzedniego i kserokopie, że był list nadany poleconym i za potwierdzeniem odbioru... Do trzech razy sztuka a potem to ja już nie ręczę za siebie...
Jak tylko umowa się u nich kończy to zawsze mamy problem z nową... ale już w przyszłości nie dam się nabrać i zrezygnuję na rzecz naszej spółdzielczej kablówki... Tez już jest ona cyfrowa i ma bardzo dobrą ofertę kanałów... Szkoda, że wcześniej o niej nie wiedziałam...
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.