Kupilam na allegro 10 listopada maski do wlosow i zaraz tego dnia zaplacilam . Problem w tym ze jeszcze nie przyszly . Dzwonilam to nikt nie odbiera pisalam na mail ale nikt nie odpowiada. Co bedzie kiedy ich nie dostane , kto mi zwroci pieniadze???
23 stycznia 2013 11:14 | ID: 897672
Podobne sytuacje są dość częstym zjawiskiem, jeśli chodzi o handel w sieci. Jeżeli nie otrzyma Pani zakupionego na portalu aukcyjnym allegro.pl towaru, powinna Pani złożyć doniesienie na policję o popełnieniu przestępstwa oszustwa z art. 286 kodeksu karnego. W razie nie wywiązania się przez sprzedającego z umowy powinna Pani skorzystać również z pomocy, jaką oferuje serwis allegro.pl w postaci Programu Ochrony Kupujących.
23 stycznia 2013 14:48 | ID: 897789
dziekuje za pomoc towar otrzymalam ale z ardzo duzym opoznieniem
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.